او خانه همی جوید و من صاحب خانه

عنوان را جدی نگیرید. منظورم خودم نبود. یک بند از مخمس شیخ بهایی است. به قول مارمولک «شما دعا کنید که من هم پیدا کنم!».

روزی که برفتند حریفان پی هر کار                 زاهد سوی مسجد شد و من جانب خمار

من یار طلب کردم و او جلوه گه یار                 حاجی به ره کعبه و من طالب دیدار

.                       او خانه همی جوید و من صاحب خانه

پ.ن. ترجیع بند پست قبلی را بخوانید. دیشب تایپش را تکمیل کردم.

این نوشته در برای آیدا, روزانه ارسال شده و با برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

2 پاسخ برای او خانه همی جوید و من صاحب خانه

  1. درود
    خیلی اتفاقی آمدم این جا و دیدم چقدر بابای آیدا را دیده ام
    چون بالاخره اینجا با سابونات یه ربطی داره
    روزگار خوشی داشته باشید

  2. Mehdi :گفت

    SAlam,
    Agha be khatere dishab eltemase 2a darim.
    Maram 2a konid.
    eradatmand,

پاسخی بگذارید

