تام بامبادیل و نوذر اسفندیاری

jrrt_1972_pipeکوچک تر که بودم خیلی وقت ها با خودم فکر می کردم که می توانستم خدای خیلی خوبی باشم. برای خودم یک دنیای قشنگ می ساختم و کلی کیف می کردم. این توهم با من بود تا سال دوم لیسانس که دو جلد اول از سه گانه ارباب حلقه های تاکین را خواندم و همان جا فهمیدم که چه خدای بدسلیقه ای بوده ام!

این را نوشتم تا توضیحی باشد بر تصویر سمت راست پست قبلی. همان مرد بامزه خندان پیپ به دست. پروفسور جان رونالد روئل تاکین خالق دنیای شگفت انگیز «ارباب حلقه ها«.

شخصیت «تام بامبادیل» تاکین همان قدر برایم زنده است که «نوذر اسفندیاری» محمود.

این نوشته در پیشنهاد کتاب, آقای عقل کل, برای آیدا ارسال شده و با برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

1 پاسخ برای تام بامبادیل و نوذر اسفندیاری

  1. rouhi :گفت

    nazare khasi nadaram, kollan ba ketabaye takhayyoli hal nemikonam
    —————————————————————————————-
    هیچ وقت برای تغییر ذائقه دیر نیست. مثل من که امروز «کارنملک» خوردم!

پاسخی بگذارید

