این …شعر از بابای آیدا نیست.

saffinal

ززززززززززیییننگ

خمیازه ای نشَسته بر دست و روی نشُسته

پاشنه کفش خوابیده

«آدِی عذاب نده اول صُوبی نَپَه»

کش قیطانی دور کتاب های چرک

دفتر بدون جلد

«عججججلووووو نظااام» با قدرت حنجره بلندگو

الله (گفتن) بی حال

دود سیگار با بوی معده خالی در هوای سرد بی سیگار

«به احترام قرآن خبررررررررر هوپ»

میله دراز بی پرچم

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم الی آخر

«و آیا ندیدید که خداوند با پروردگارتان چه کرد؟»*

چرت سرپا با چشمان باز کاملاً بسته در عمق توجه

ورزش صبحگاهی با کفش سوسولی و شلوار شش جیب سبز آمریکایی چینی اصل

کی خسته است؟

دششششش من…من من من

با من

نطق آقای مدیر قبل از کلاس اجتماعی و تاریخ و جغرافی و عربی و دینی

پاره شدن چرت ایستاده با بوق بلندگو

آخر آن میکروفن برای این است که تو نخواهی داد بزنی مرد حسابی

شسته شدن صورت بچه های رویروی سکو با هر تلفظ «پ»

زق زق زانوی خسته

پایان نطق

مالدیدن مچ پا

«پاشنه کفشت را بکش بچه!»

* این را یکی از بچه های مدرسه دهخدا در ترجمه یکی از آیه های قرآن خواند! هیچکس هم نفهمید.

آیدای عزیزم، باید اعتراف کنم که هیچ چیز از آینده و آتیه ات به اندازه مدرسه رفتن بابا را نگران نمی کند. یک چشمه از مدرسه مادرت هم بد نیست:

ضربه دست مبصر روی میز معلم

برپا

سلام، صبح بخیر

«النظافت من الایمان»

صورت های نشسته

نیشخند معلم

مقنعه های سیاه بر سرهای کوچک بچه های دبستان

«نظافت ما عین دیانت ماست»

واقعاً

این نوشته در برای آیدا, روزانه ارسال شده و با , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

2 پاسخ برای این …شعر از بابای آیدا نیست.

  1. محسن :گفت

    به جان تو اين 5امين باريه كه برات كامنت مي ذارم. اگه اين بار هم error بده قول ميدم تا آخر عمر ديگه برات كامنت نذارم. دهنم سرويس شده اين دو-سه روز!
    ————————————————————————————————
    شرمنده محسن جان
    تقصیر این سیستم وردپرسه. جاوا هم که سخت بالا میاد. البته مقصر اصلی اینترنت ایرانه.

  2. ali :گفت

    chera madrese raftan e ayda, babaye ayda ro negaran mikone?!
    ——————————————————————————-
    توی …شعر دوم دلیلش هست!

پاسخی بگذارید

