چطور تحمل می کنید؟

embryoاصولاً با داشتن یک پوست کلفت می توان هر کاری کرد. مهم ترینش این که می شود توی این دنیا زندگی کرد. بابای آیدا بسیار بسیار به پوست کلفت معتقد است. یعنی این که معتقد بود تا الان که این لینک را دید. بابای آیدا ملتمسانه از دوستانش تقاضا می کند یک جایگزین مناسب -به جز مشروب- برای پوست کلفت پاره شده بابای آیدا پیشنهاد کنند.

پ.ن- خاک بر سر من که دارم توی این دنیا زندگی می کنم.

این نوشته در آقای عقل کل, روزانه ارسال شده و با برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

2 پاسخ برای چطور تحمل می کنید؟

  1. علی :گفت

    آقا من وبلاگ روحی رو خوندم نصفه جون شدم، وبلاگ تو رو که خوندم ….
    الان دارم از اون دنیا پیام میگذارم!

  2. آيدا :گفت

    سلام. اول از همه كاش يه پست ديگه كامنت گذاشته بودم !!
    دوم اينكه خب منم يه آيدام :دي و از اينكه يه آيداي كوچولو پيدا كردم خيلي خوشحالم.خدا براتون ببخشه🙂
    امروز به طور اتفاقي اينجا رو پيدا كردم و از اين به بعد خواننده ثابت ميشم حتما😀
    سلامت و موفق باشيد
    —————————————————————————-
    سپاس! موفق باشید.

پاسخی بگذارید

