بعد از اسباب کشی

aida-baba-022
این چند وقت بنا به دلایلی از جمله اسباب کشی، کارهای عقب افتاده، نداشتن اتصال اینترنت در خانه و البته تنبلی اینجا چیزی ننوشتم. از این مشکلات فقط اسباب کشی حل شده و بقیه همچنان هستند. ولی سعی می کنم به خاطر علی که در غربت چشم امیدش به این وبلاگ است و روحی که امروز نگران بود و مابقی دوستان که به خاطر کمبود وقت و حافظه اسامی شان را ذکر نکردم اینجا را زنده نگه دارم! پس گوشه ای از وقایع چند روز گذشته را با هم مرور می کنیم.
1- اصولاً اسباب کشی در هلند -و هرجای دیگر- کار بسیار راحتی است اگر و تنها اگر پول و وقت داشته باشید. از آنجا که ما مورد اول را -نه که نداشته باشیم- کم داشتیم تصمیم به استفاده از روش های ایرانی گرفتیم. خلاصه اینکه با راهنمایی یکی از بچه های اصفهانی -کاملاً با منظور نوشتم- و واسطه کردن منشی و استاد راهنما موفق شدیم ماشین دانشگاه را برای آخر هفته بگیریم. علی -از بچه های کنترل فرایند که خدا صد در دنیا و یک در آخرت عوضش دهاد- هم زحمت رانندگی را کشید. ما هم نامردی نکردیم و نهایت سود استفاده! را کردیم. یعنی هم اسباب کشی کردیم، هم از ایکیا خرید کردیم و آخرش هم بچه مردم را گشنه و تشنه راهی کردیم رفت. همین جا لازم دیدیم از زحمات رضا و منزل هم تشکر بنماییم.
2- وقتی از ایکیا خرید می کنی جو گیر نشو. حتماً نباید همین امروز تمام وسایل را روی هم سوار کنی. بدنت درد می گیرد. حالا گوش نکن.
3- ای خانم فروشنده وسایل دست دوم. بدان و آگاه باش که اگر آن لباس شویی و فریزر را به من انداخته باشی من هم وقتی در را برایت باز کردم و گفتم «لیدیز فرست» و تو خیلی خوشت آمد دروغ گفتم. حیف که من بابت آن اجناس 210 یورو به تو پول دادم و تو آن جمله را مفت و مجانی شنیدی.
4- امیدوارم که آن 89 یوروی درخواست ویزا و آن 20 یوروی بلیط قطار و آن 170 یورو بلیط هواپیما و آن 1280 یورو پول ثبت نام کنفرانس و آن 9 یورو پول عکس -که داشت یادم می رفت- کوفتتان بشود انگلیسی های الاغ استثمارگر. حالا آن دو روز وقتی که صرف برنامه ریزی شد هیچی. کنفرانس که تمام شد. ویزا توی سرتان بخورد حداقل پاسپورتم را برایم پس بفرستید. وگرنه 600 یورو بلیط لهستان هم سوخت می شود. تازه خوب شد هتل را کنسل کردم؛ وگرنه کردیت کارت علی هم 80 یورو شارژ می شد.
4- مشتاقانه منتظر تابستان هستم تا یک باربکیوی حسابی توی حیاط راه بیندازیم. کم کم مزه کباب دارد از یادم می رود.
5- به آن دلایل کم نوشتن عکس بالای این پست را هم اضافه کنید. این پتو به خاطر تب شدید بابای آیدا است و… فکر کنم عکس گویا باشد.

پ.ن.1- علی جان فرصت کردی چک کن ببین اگر شارژ کرده بودند، تقدیم کنم!

پ.ن.2- شرمنده همه دوستان معنوی که این پست حال و هوای دنیویش زیاد شد.

پ.ن.3- خدایی من اگر مامان آیدا را نداشتم باید دراز می کشیدم توی جو(ب) و می مردم.

این نوشته در روزانه ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

5 پاسخ برای بعد از اسباب کشی

  1. Rouhi :گفت

    akheeeeeey :((
    ————————🙂

  2. elaheh :گفت

    سلام. واقعا خسته نباشید.ما هم شرمنده ایم که نتونستیم بار کوچکی از دوشتون برداریم.
    چقدر هم حیف شد که ویزا نیومد. درس عبرتی است برای من که از حالا برای کنفرانس جولای درخواست ویزا کنم.
    ——————————————————————
    سلام. دشمنتون شرمنده. ولی حتماً به موقع برای ویزا اقدام کنید.

  3. علی :گفت

    احسان جان!
    اول اینکه من هم همون که الهه و روحی گفتند. من هم بناراحتیدم .
    دوم اینکه منزل نو مبارک!
    سوم اینکه بسیار سپاسگزارم از اینکه از ما در غربت یادی کردی عزیز. هی…
    سوم اینکه من عکس آیدا میخوام!
    ————————————————-
    Salam Ali jan
    akse Aida ham be rooye chashm! hatman chand ta jadidesho mizaram.
    zemnan Stanford khosh begzare😀

  4. mehdi :گفت

    Inam khoobi in Isfahani ha be shoma Estahbani ha.:D(Che ghad ba ham hamvaznan )
    darbareh Visa ham kar az kar gozasht, ye ja dakhil beband ke passet bargarde.
    ——————————————————————————————–
    اتفاقاً منظور بدی نداشتم. فقط خواستم بگم اصفهانی ها خیلی خوب موقعیت ها رو میشناسن.

  5. محمد :گفت

    سلام احسان جون
    خدا قوت
    بلا به دور
    قضا و بلاي احسان و آيدا بخوره تو سر من!
    ان شاء الله كه خوب شده باشي.
    متاسفانه كاري از دست من بر نمياد بجز نوشتن!!
    در پناه حق سلامت و پيروز(پرسپوليس) باشيد!!!
    ————————————————————
    سلام حاجی جون
    قربانت. آره من خوب شدم. بادنجون سابنات آفت ندره!
    ما هنوز تو خونه اینترنت نداریم. کمتر آنلاین هستم. شرمنده.
    مخلصیم.

پاسخی بگذارید

