عکس های آیدا

باز هم عکس های آیدا خانم عسل بابا این بار به درخواست علی. باشد که از دلتنگی به در آید🙂. یک ویدیو از غذا خوردن آیدا هم اضافه کردم برای بالا رفتن اشتهای دوستان!

dscn0027

dscn0002

dscn0003

این نوشته در ویدیو و عکس, عکس ارسال شده و با , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

7 پاسخ برای عکس های آیدا

  1. elaheh :گفت

    ای جانم!چه عسلیه! من که اینجام دلم براش تنگ شد چه برسه به علی که 1 ماه بیشتره ندیده این گل شما رو
    ایشالا جمعه میبینیمتون

  2. yaser bozorgi :گفت

    چقدر ناز و خوشکل هست. ان شاء الله عروسیش.
    ————————————————————–
    انشا‌الله جلسه دفاع دکتراش!

  3. گیس طلا :گفت

    اولا که مرسی بابت کامنت
    دوما اسم خواهرک منم آیدا است و باهوش ترین و مهربونترین وخوشگلترین دختر دنیاست همه ایدا ها این جوری می شن

  4. علی :گفت

    احسان جان مرسی، اما من بیشتر دلم تنگ شد. انشاالله فوق دکتراش!

  5. نسیم :گفت

    سلام آیدا خانوم شما چقدر نانازین! چقدر ملوسین! به بابا و مامان بگو در حالت طاق باز به شما غذا ندن خطرناکه!
    وای که چه پروفسوری بشین شما!

  6. Mehdi :گفت

    Manam delam tang shode bood, ishalla bad az sokhanrani bad az porfessor shodanesh.;)

  7. محسن :گفت

    چي بگم؟ تو كه مي دوني من عاشق بچه ام. حالا حساب كن از قيافه اش معلوم باشه چقدر شيطونه

    حتما باس بيام ببينمش🙂
    —————————————————
    قابلی نداره محسن جان ؛) هر وقت خواستی بیای بگو برات دعوت نامه بفرستم🙂

پاسخی بگذارید

