بیچاره

1- امروز خودم را بدبخت کردم. نه این که هیچ کار عقب افتاده ای نداشتم گول هانس را خوردم و یک عنوان فرستادم برای سخنرانی در «نوپوس میتینگ» در اشتوتگارت. الان هم فقط دارم خودم را لعنت می کنم.

2- الان کشف کردم که «اکسل» علاوه بر خواب آور بودن موجب سردرد هم می شود.

3- بابای آیدا علاقه عجیبی به پدربزرگ پیامبر یا همان «عبدالمطلب» دارد. وقتی لشکر ابرهه به مکه نزدیک می شد شترهایش را جمع کرد و در حین فرار در جواب سوال آدم فضولی که «پس چه کسی از کعبه محافظت می کند؟» گفت: «من صاحب شترهایم هستم. صاحب آن خانه اگر خواست از خانه اش نگه داری می کند». نمی دانم به حرفش چقدر ایمان داشت؛ در هر حال جای خالی تفکرش را این روزها بدجوری احساس می کنم.

پی نوشت- این حدیث امروز خیلی مناسب حال و هوای این لحظات است:

There is not enough time to do all the nothing we want to do

این نوشته در آقای عقل کل, روزانه ارسال شده و با , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

2 پاسخ برای بیچاره

  1. محسن :گفت

    بيچاره صاحب خانه اي كه براي همچين روزايي رو دوستاش حساب باز مي كنه!

  2. Rouhi :گفت

    agha darket mikonam

پاسخی بگذارید

