زن

بابای آیدا با دیدن سریال یوزارسیف علاوه بر شادی بسیار روح و روان در روز ابتدای سال به این نتیجه رسید که زن هم زن های مصری. می روند و می گردند و زنی را که شوهرشان را دوست داشته کول می کنند و می آورند برای شوهرشان. همسر آقا یوسف را عرض می کنم. بعد هم که شوهرشان پیرزن را کرد زیر عبا و آرایش کرده درش آورد و پیرزن بیچاره با دیدن خودش غش کرد، می برند و حالش را جا می آورند. بعد هم -اگر اصرار بانو زلیخا برای خلوت و عبادت! نبود- داشت اتاق را هم خلوت می کرد که احتمالاً شوهرش با همسر جدید و آرایش کرده اش -گلاب به رویتان- مراوده هم بکند. واقعاً خدا این نعمت های ناب را فقط به بندگان خاصش عطا می کند. می گویید نه؟ عرض می کنم.

از مامان آیدا پرسیدم: «اگر من هم مثل یوسف لحظاتی به خلسه می رفتم و بعد از برگشت می گفتم وحی شد که با یک پیرزن هلندی ازدواج کنم؛ تو چکار می کردی؟». مامان آیدا فرمودند: «مگه آدم قحطه که خدا به تو وحی کنه».

خوب که فکر می کنم می بینم جواب مامان آیدا کم از وحی نبود.

این نوشته در آقای عقل کل, خاطرات بابای آیدا ارسال شده و با برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

5 پاسخ برای زن

  1. Nasim :گفت

    kheyli bahal bud! migam bedahid in weblog ra mamane aida benevisand kheyli nokate amoozande tari zekr khahand kard…khosh bashin

  2. Mehdi :گفت

    Ehsan jan,
    Khoshhalam ke hanuz mitoni tonesti javabe mamane Aida faghat kalami bood va ma hanuz toro beyne khodemun darim.😀
    Sale new ham ye bare dige mobarak

  3. Mehdi :گفت

    Ehsan jan,
    Khoshhalam ke hanuz Salaem va zende hasti va javabe mamane Aida faghat kalami bood va ma hanuz toro beyne khodemun darim.😀
    Sale new ham ye bare dige mobara


    Noskheh tashih shode

  4. محسن :گفت

    عيدت مبارك رفيق. به همين سادگي🙂

    كاش هميشه خوشبخت باشي، چه با وحي كلاميِ همسر، چه با وحي عمليِ خواهران هلندي ؛-) جاي ما رو هم خالي بفرماييد🙂

  5. سلام بر بابای آیدا و مامان حاضرجواب آیدا سال نو مبارک.یه بوسم واسه آیدا بی زحمت*

پاسخی بگذارید

