درازگوش

اصولاً بابای آیدا گوش هایش قابلیت دراز شدن دارد دراز شدنی! هر دروغی را هم می تواند باور کند باور کردنی! ولی گردنش را هم بزنند باور نمی کند آمار معتادان در کشور -تو بگو یکی- کاهش داشته است مگر اینکه این بیست درصد ذکر شده را بخواهند بکشند.

عزیز من توی هوا که زندگی نمی کنیم. حیف که چهار تا آدم با فرهنگ اینجا سر می زنند وگرنه…

این نوشته در روزانه ارسال شده و با , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

4 پاسخ برای درازگوش

  1. rouhi :گفت

    آقا اگه من جزو این بافرهنگام اجازه میدم هر چیزی خواستی بگی. سانسور برای سلامتی بده کلا

  2. دور من یکی‌ رو هم خط بکش! اما با فرهنگ‌ها رو دوست دارم!!!

  3. B-M :گفت

    ای کاش من هم یک با فرهنگ بودم
    ایضا بگو هرچی می خوای

  4. Mehdi :گفت

    Man ba Jomleh avalet yade Arabi konkor oftadam, ye jomlati bood to in maye ha bood. Esmeshuno yadam rafte. Akhe che ghad azash test midadan!!

پاسخی بگذارید

