هانس (۸)

هانس بخشی را که تازه به مقاله اضافه کرده بودم خواند و گفت: «البته توضیحات خیلی خوبیه. ولی وقتی ما قراره فقط از این فرمول آخری استفاده کنیم چرا دیگه این همه قبلش مراحل اثباتش رو نوشتی». جواب دادم: «چون دو هفته قبل که فقط فرمول آخری رو نوشته بودم گفتی این واضح نیست و اثباتشو بنویسم!».
توضیح اضافی: معما چو حل گشت آسان شود.

این نوشته در هانس ارسال شده و با , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

2 پاسخ برای هانس (۸)

  1. استاد اگه خودت فرمولی کشف کردی و یا معادله ای نوشتی‌، من حاضرم ثابت اون رابطه باشم، اسمش رو هم انتخاب کردم: بنی فاکتور یا Beni coefficient
    :))
    ————————————-
    چاکرتیم! مخلصتیم! کوچیکتیم! (چند مورد سانسور شده)…تیم! ثابت فرمولتیم!😀

  2. rouhi :گفت

    من هم حاضرم فداکاری کنم و یکی از کو-آئتورهای مقاله باشم. حتی می توتم اندیس بنی فاکتور باشم.

پاسخی بگذارید

