کتاب خوب

What really knocks me out is a book that, when you’re all done reading it, you wish the author that wrote it was a terrific friend of yours and you could call him up on the phone whenever you felt like it. That doesn’t happen much, though

The catcher in the rye, J. D. Salinger

چیزی که واقعاً من رو بیهوش میکنه کتابیه که وقتی خوندنش تموم شد، آرزو کنی کاش نویسنده رفیق جون جونیت بود و می تونستی هر وقت دلت خواست بهش زنگ بزنی. اگر چه زیاد اینجوری نمیشه.

پی نوشت- اگر ترجمه بد بود بابای آیدا را ببخشید. خواندن این کتاب به همه دوستان توصیه می شود. متنش -به جز برخی اصطلاحات عامیانه- زیاد سخت نیست و کتاب کوتاهی هم هست (حدود صد صفحه).

این نوشته در پیشنهاد کتاب ارسال شده و با , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

3 پاسخ برای کتاب خوب

  1. استاد ترجمت خوبه ها. بیایید کتاب «از بن تا بن» رو با روحی‌ به انگلیسی ترجمه کنید!

  2. روحی :گفت

    tarjome in ketab chap shode too iran, filme pari ro ham mehrjooei az roo in sakhte. jalebe ke man ham hafte pish in ketab ro download kardam ke bekhoonamesh
    ———————————————-
    آره می دونستم ترجمه شده. من کتاب صوتی فارسی و انگلیسی این رو هم دارم. می تونی تو قطار گوش کنی. هرچند خوندنش حال دیگه ای میده.

  3. م.س :گفت

    وقتی یه نفر تو وبلاگش می نوشتند بابای آیدا همش فکر می کردم یه اقای با ریش و موی سپید. حتی وقتی می نوشت استاد بابی آیدا دوست داشتم فکر کنم یکی در 50 سالگی داره درس می خونه.امروز که اومدم تو وبلاگتون و فهمیدم آیدا کوچیکه.. با اینکه می دونستم اما ناراحت شدم که ذهنیت من رو به هم زدید.حالا بابای آیدا زنده باشی و موفق. کتابی که نوشتید رو دوست دارم بخونم ممنون از معرفیش .
    ————————————–
    منم زیاد برام پیش اومده که ذهنیت کاملاً متفاوتی نسبت به یک واقعیت داشتم! به هر حال شرمنده! ممنون به خاطر کامنت🙂

پاسخی بگذارید

