منچ

mench01

mench03

اگر فکر می کنید این برای آیدا زود است و خودمان باید بازی کنیم کاملاً درست فکر می کنید😀

این نوشته در روزانه, عکس ارسال شده و با , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

6 پاسخ برای منچ

  1. رامک :گفت

    من هم دوست دارم!

    من یادم هست که گفتم کتاب معرفی می کنم. اما باید از یکی از دوستانم بپرسم که رشته ی درسی اش همین است. برای همین دیر شده است. ببخشید
    ———————-
    خواهش می کنم. مشکلی نیست🙂

  2. رز :گفت

    سلام باباي آيدا
    من امروز وبلاگ شما رو پيدا كردم. راستش دنبال گرفتن بورس از هلند هستم كه
    فكر ميكنم حيلي هم سخت باشه. اگه شما اطلاعاتي در اين مورد دارين ممنون ميشم
    راهنمايي كنين.
    گرفتن ويزاي كنفرانس از هلند چطوره؟ سخته يا نه؟
    با تشكر
    ————————–
    براتون با ایمیل می فرستم.

  3. rouhi :گفت

    baz ham ey val

  4. والا این برای گری کاسپاروف هم زوده!!!

  5. ali :گفت

    are, mohem ine ke vase babaye ayda hich vaght dir nist, agar che momkene ke vase ayda zood bashe;)

  6. ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :گفت

    rajebe dars khoondan to malezi etelaei darin
    age darin in mailame
    ?
    begam

پاسخی بگذارید

