من و …

مدتی است که وبلاگ بابای آیدا بی حال شده و تصمیم دارم کمی حال و هوایش را تازه کنم. اگر مشکلی پیش نیاید دوست دارم یک مجموعه پست بنویسم درباره خود خود بابای آیدا و تناقضات فکریش. شاید به دردتان بخورد و باشد که رستگار شوید.

————–

پی نوشت- بابای آیدا در پاسخ به دوستان درباره رستگاری با آبگوشت پارتی و سالاد شیرازی فقط می تواند بگوید «چشم؛ در اولین فرصت!».

این نوشته در من و تناقض ارسال شده و با برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

5 پاسخ برای من و …

  1. خیلی‌ هم خوب! شاید این تناقضات، تناقضات یک نسل باشد!

  2. به قول آخوندها، استقبال می‌‌کنیم از این فتح باب!!!

  3. نسیم :گفت

    خیلی هم خوب!

  4. خروش :گفت

    احسان جان ما بی صبرانه منتظر رستگاری هستیم، البته احتیاط واجب آن است که یک آبگوشت پارتی با سالاد شیرازی ترتیب دهید تا هم صواب دسته جمعی ببریم و هم به سنت پیامبر دسته جمعی رستگارتر شویم!

  5. Mehdi :گفت

    من هم تو رستگاری آبگوشتی هستم و با امیدم كه این دفعه دیگه عاقبت به خیر بشم!

پاسخی بگذارید

