قوانین بابای آیدا (1)

قانون اول: بقای بدبختی

همیشه در کنار هر انسان موفقی انسان‌های به ..ا  رفته‌ای وجود دارند. تعداد و میزان بدبختی آن انسان‌های به ..ا رفته با میزان خوشبختی فرد موفق نسبت مستقیم دارد.

این نوشته در آقای عقل کل, برای آیدا ارسال شده و با برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

6 پاسخ برای قوانین بابای آیدا (1)

  1. Conservation of Misery و دیگر هیچ!

  2. نوشته هایتان خواندنی ست.
    شاد باشید

  3. kermooni :گفت

    ميزان خوشحاليها با ميزان ناراحتيها در کل دنيا برابره.
    ———–
    درسته. البته من یه کم local به این قضیه نگاه می کنم. توی سیستم‌های کوچک‌تر هم برقراره.

  4. ناشناس :گفت

    این قانون همیشه صادق نیست اگر باشه پس اگه شما الان آدم موفقی باشین حتما با بدبخت کردن یه نفر دیگه به این موفقیت رسیدین!!این درسته؟؟
    ————–
    کاملاً درسته! کافیه به اطراف خودتون نگاه کنید تا ببینید چند نفر -خواسته و ناخواسته- همه خوشی‌های زندگی‌شون به خاطر ما و شما فدا شده. در مورد خودم می‌تونم چندتا رو اسم هم ببرم. البته یه مقدار نسبی هم هست که توی قانون نسبیت می‌نویسمش.
    پ.ن. کجایی بابای امیرعلی؟ داشتم نگرانت می‌شدم. گفتم حتماً با اینجا قهر کردی😉

  5. مقدمتان گرامی.
    بر من منت نهادید.
    شاد باشید.

  6. بازتاب: قوانین بابای آیدا (یک و نیم) |

پاسخی بگذارید

