من و تناقض (2)

سال‌های سال نگاه جانب‌دارانه به همه چیز و همه کس -به یک سوی مشخص- باعث شده که امروز هر نگاه واقع‌گرایانه‌ای، جانب‌دارانه و متمایل به آن سوی دیگر به نظر برسد. مثال‌های زیادی برای این مسأله دارم که از ترس نگاه جانب‌دارانه خودم ترجیح می‌دهم این‌جا ننویسم. برای این‌که محدوده این نگاهِ به قول خارجی‌ها biased را بدانید، اعتراف‌گونه این‌جا می‌نویسم که در تمام این سال‌ها همیشه جواب بیشتر مسائل را از قبل در ذهن داشته‌ام و همه تلاشم -تنها- توجیه آن جواب بوده است؛ در حالی که همیشه فکر می‌کردم مشغول تحقیق و بررسی جهت پیدا کردن جواب هستم.

این نوشته در من و تناقض, آقای عقل کل ارسال شده و با برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

2 پاسخ برای من و تناقض (2)

  1. من همیشه دچار یاس فلسفی میشم وقتی که میخوام بعضی پروژه هارو توجیه کنم چون علی الظاهر قبلا این مسایل مورد تحقیق واقع شده!!!

  2. Rouhi :گفت

    agha az set-up khabari nashod?

پاسخی بگذارید

