از خستگی

1- شده وقتی اصلن گشنه‌تان هم نیست، ولی دائم هوس خوردن دارید؟ یک چیزی مثل ویار حاملگی ولی از نوع مردانه. الان بابای آیدا همان‌طوری شده.

2- من فکر می‌کردم این همکار تازه چینی (سر جدم منظوری ندارم از ذکر ملیتش) وسط چت کردن‌هایش که چینگلیش هم نیست، خود چینی است، و البته وسط فیس‌بوک بازی که تازه اضافه شده، گاهی کار هم می‌کند. این را از صفحه ورد متوجه می‌شدم. امروز دقیق‌تر نگاه کردم دیدم همان‌جا هم چینی تایپ می‌کند.

3- آن قضیه تلق‌تلق چت کردن همان همکار بالایی را یادتان هست؟ اضافه کنید گوش جان سپردن به آهنگ‌های احتمالن پاپ چینی از هدفونش. چنان صدای این هدفون بلند است که –به قول سید پرواس که خیلی حساس بود به این قضیه- صدای موزیک از توی دماغش می‌زند بیرون.

4- به جان خودم هیچ حس بدی نسبت به این همکار ندارم. این نوشته هم اگر تند به نظر می‌رسد به خاطر خستگی خودم است و البته این عذاب وجدان که چرا نمی‌گویم این‌جا جای چت کردن نیست. نمی‌گویم به همان دلیل که کسی به خودم نگفته این‌جا نباید وبلاگ بنویسم!

5- نوشته‌ها را پرینت گرفتم ببرم خانه. این‌جا جای کار نیست. همه شما را تا دیدار امشب به خدای بزرگ می‌سپارم.

این نوشته در روزانه ارسال شده و با برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

3 پاسخ برای از خستگی

  1. رامک :گفت

    نه جای چت کردن است و نه جای وبلاگ نوشتن و نه جای کار کردن! عجب!

  2. نسیم :گفت

    به قول رییس گروه ما از هدفون های نویز گیر استفاده بفرمایید

  3. ali :گفت

    همش ۲ ماه گذشته از نبودن من تو دپارتمان ، تا اون مگه كه من بودم انقد ما بلند بلند با هم حرف میزدیم !! كه کسی جرات نمیکرد از این کارها بکنه😀
    ——————
    جات خالیه اینجا! نروژ خوش میگذره؟

پاسخی بگذارید

