کمک!

هوس خواندن یک کتاب خوب آزارم می‌دهد. فرنی و زویی را شروع کردم. نزدیک دو سومش را هم خواندم. دوستش دارم ولی مناسب حال الانم نیست. دوست دارم شرح حال آدم‌های معمولی باشد. مادام بواری را هم می‌خوانم شب‌ها که دوتا مشکل دارد (یعنی دارم): اول این‌که مترجم هرجا حال کرده همان کلمات فرانسه را گذاشته توی متن انگلیسی. طبعن کلمه مشترک بین دو زبان است، ولی خوب سواد انگلیسی بابای آیدا را اگر درنظر بگیرید، دلتان به حالش می‌سوزد. دوم این‌که رسیده‌ام به دل‌مشغولی‌های اِما بواری و هرچند می‌فهممش، ولی کامم را تلخ می‌کند. یکی هست یک رمان خوب معرفی کند که زندگی آدم‌های معمولی‌ای باشد مثل خودمان. ترجیحن حدود دویست صفحه و به زبان انگلیسی. صد البته قابل دانلود!

این نوشته در روزانه ارسال شده و با برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

10 پاسخ برای کمک!

  1. علی :گفت

    کتاب The grape of Wrath کتاب خوبی است. با توصیفات زیبا.
    کتابهای شرلوک هلمز هم خوبه به خصوص اینکه chapter های مختلفی دارد که هرکدام را در هر حالی که باشیدمی توانید بخوانید.چون به هم ربطی ندارد میشه گفت یک جور داستانه کوتاهه.
    راستی ایم کتب را با ایبوک ریدرتان می خوانید؟؟
    راحتید باهاش؟
    —————————–
    ممنون بابت کتاب ها. آره با هاش راحتم. برای رمان خوندم خیلی وسیله مناسبیه.

  2. علی‌ نادری :گفت

    از بن تا بن هم خوبه D:
    ————-
    البته!

  3. الهه :گفت

    شرمنده. من اخیرا همش رمان فیکشن میخوانم . فایل پی دی اف هم نیست. من دلم میخواد کتاب رو به دستم بگیرم و خودم ورق بزنم. اگر کتاب خوبی پیدا کردید به ما هم پیشنهاد کنید . فکر کنم ما باید یک سری به خونه شما بزنیم یا هارد دیسکتون رو قرض بگیریم و بهره ببریم از منابع خوبتون
    —————————-
    اتفاقن منم فیکشن دوست دارم. مجموعه نارنیا رو شروع کردم چند وقت پیش. خیلی دوست داشتنیه. کتاب رده سنی کودکه آخه!

  4. مخ :گفت

    «هري پاتر» يا «خاطرات يك گيشا» خوبه …
    «دن آرام» محشره، نخواندي بخوان هر جور شده…با تاكيد فراوان!!!
    «ژان كريستف» و «جان شيفته»…، كلا رومن رولان بي نظيره
    كتاباي ديگه سلينجر هم كه خودت مي شناسي لابد…
    از فالاچي هم «يك مرد» رو پيشنهاد مي كنم.
    «خداحافظ گاري كوپر» هم راضيت مي كنه! رومن گاري
    و ميلان كوندرا ي دوست داشتني مخصوصا «بار هستي»
    يه چيز بگم ؟!
    فارسي بخوان…
    اميدوارم به اندازه كافي وسوسه ات كرده باشم برا خواندن..
    خودم وسوسه شدم…
    —————–
    هری پاتر رو هم خوندم هم شنیدم (کتاب صوتی انگلیسی). بار هستی هم ترجمه انگلیسی خوبی داشت چند وقت پیش خوندم.
    حتمن کتابایی که معرفی کردی رو میذارم توی لیستم. فقط الان فارسی نمی خونم. چون می خوام انگلیسیم هم تقویت بشه!
    ممنون بابت کامنت.

  5. علی :گفت

    Persepolis البته گرافیکی یه. و شاید به اون معنا جملات ادبی نداشته باشه. ولی خوب زندگی آدمای معمولیه. راستش نمیدونم میشه دانلود کرد یا نه ولی من که از کتابخونه گرفتم و خیلی خوشم اومد.

  6. مخ :گفت

    كامنت من كه بوي سيگار يا دود نمي داد چرا دودرش كردي؟!😦
    بوي كتاب مي داد از نوع كاغذي و فارسي اش…
    ……………………
    شرمنده. جواب دادم ولی یادم رفته بود بپذیرم!

  7. هادی (صابوناتی) :گفت

    سلام
    این گنجور رو میزی که گذاشتین به هیچ صراطی مستقیم نمیشه (بابا کار نمیکنه)نصب میشه جواب نمیده نسخه جدیدشو از کجا میتونم گیر بیارم(ازسایت کش برم)
    ممنون. فقط من بیسوادم توضیحات (اگر داشت)درحدسیکل…. 
    ———————–
    سلام همشهری. از اینجا خیلی نمیتونم کمک کنم. نرم افزارش هم رایگانه. میتونی توی وبلاگ خود نویسنده‌اش سوال کنی. بیشتر می‌تونه کمک کنه.

  8. نرگس :گفت

    ژان کریستف رومن رولان بی نظیره
    چه قدر این مخ بی نظیره!

  9. Nasim :گفت

    Twilight
    —————-
    پسرخاله‌ام هم خیلی تعریفشو می‌کرد.

پاسخی بگذارید

