من و تنهایی- چهارده

1- الان دانشگاه هستم و –مثلن- مشغول کار. مدل‌ام را تکمیل کردم و گزارش کوتاهی هم نوشتم و تایپ کردم. داده‌های فیزیکی مورد نیاز را هم از اینترنت گردآوری کردم. الان هیچ کار مسخره دیگری نمانده و مجبورم برنامه متلب را تکمیل کنم. این صفحه اینجا باز است و همینطور تا ساعت حدود هفت که به مهدی قول داده‌ام تیوب دوچرخه‌اش را عوض کنیم با مزخرفاتی که در هر لحظه به ذهنم می‌رسد، به‌روز می‌شود. اگر مریم بود البته اینطور نمی‌شد و هر وقت احساس خستگی می‌کردم زنگ می‌زدم و گپ مختصری می‌زدیم. از همان گپ‌های تکراری که چیکار کردی؟ چی خوردی؟ آیدا اذیت کرد؟ کارا خوب پیش میره؟ خبر خاصی نیست؟

اصلن چرا همیشه باید دنبال خبر خاص و قابل ذکری بگردیم؟

2- گرسنه‌ام! هر دو شب آخر هفته را مهمان بودم و غذای ایرانی خوردم. الان یادم آمد که همین‌جا از دوستان صمیمانه تشکر کنم بابت خورشت قیمه و خورشت سبزی خوشمزه‌ای که به بابای آیدا دادند. و البته یک تشکر ویژه هم بابت آش رشته خوشمزه جلسه قلندران از بابا و مامان دوست آینده آیدا.

3- ویار! دلم ادبیات جنوب می‌خواهد. کاش احمد محمود زنده بود و چند تا کتاب دیگر می‌نوشت.

4- برنامه‌ام جواب می‌دهد. فقط مانده کوپل کردنش به کد اصلی. دست و دلم به کار نمی‌رود. تنبلی نیست. این مدل دینامیک است و مدل قبل با فرض شبه‌پایا نوشته شده. با توجه به ثابت‌های زمانی، کوپل کردنشان خیلی هم غلط نیست، ولی نزدیکش که می‌شوم یک جور حس دودَر نمودن، همه وجودم را فرا می‌گیرد. اصلن مگر می‌شود یک چیزی را که مدام با گذشت زمان در حال عوض شدن است به چیزی که همان اول کار وضعیتش مشخص شده و همین است که هست، پیوند زد؟ هر چند اگر بشود پیوند فرخنده‌ای است!

5- دیروز –یادم نیست کجا- یک جمله حال‌به‌هم‌زن دیدم. ازدواج زیباترین زن جهان با فلان‌ترین مرد جهان. اَه اَه. زیباترین زن جهان دیگر چه صیغه‌ای است؟ حالا نمی‌خواستم بگویم، ریا می‌شد، ولی زیباترین زن جهان یکی بود که چند سال قبل با بابای آیدا ازدواج کرد و تمام شد رفت! بابای آیدا هم که هیچ وقت فلان‌ترین –یا به قول قدیمی‌ترها فیلان‌ترین- نبوده.

6- الان خانه هستم. چند روز پیش با پنیر سویا همبرگر گیاهی درست کرده بودم. از بس بدمزه بود هنوز یکی داشتم که به زور سالاد و سس ساندویچ و تند و مایونز، خوردمش. عدسی درست کرده‌ام برای فردا.

7- تفریح این شب‌ها و روزهایم –علاوه بر دیدن دکتر شلدون- تماشای عکس است. شاید یک فتوبلاگ درست کنم با عکس‌های آیدا. کلی عکس سوژه‌دار دارد. از نوشتن هم خیلی راحت‌تر است.

این نوشته در من و تنهایی, روزانه ارسال شده و با برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

5 پاسخ برای من و تنهایی- چهارده

  1. مخ :گفت

    حسابدار خوبي هستي، حساب تنهايتو نگه مي داري…
    واي اگه تنهايي به بي نهايت ميل كنه، يه دنباله بشه…
    اگه معادل بشه با تمام روزاي زندگيت يا حتي بزرگتر !
    مي شد بر عكسم شمرد، اولين روزه تنهايت معادل بود با 30 روز مانده به ديدار…

  2. ریحانه :گفت

    خوشحالم که یه کم نوشته هاتون از حالت غمگین بیرون آمده.بابت آدرس هم ممنون.یاد اون یارو افتادم که می خواسته آدرس خونشو بده گفته بود امریکا خیابون اول.ولی خوب شماره تلفن در چنین مواقعی کارساز است که زحمتشو کشیده بودید.شاد و پایدار باشید

  3. ابیا :گفت

    من یه سوالی برام پیش میاد وقتی شما به وصال رسیدی و دیدار یار محقق شد اون وقت ایم همه احساس را چی کار می کنی؟می تونی مرزی برای عادت و احساس تعریف کنی؟»این در طلبت رنجی رسیدن است یا دست به کاری زدن تا غصه»سر»اید؟چرا به قول بها الدین عشق در رسیدن ترجمه شده نه در رسیدن و شروع بعد از رسیدن!و به قولی دیگر عشق ایرانی چرا فرسوده می شود اما افزوده نمی شود!مجال تنگ است سوالات ساختاری زیادی باقی که در فرصتی مغتنم با هم به مباحثه خواهیم پرداخت
    ———————
    بحث خیلی خوبی میشه. مشتاقانه منتظرم.

  4. کرمونی :گفت

    یک فتو بلاگ یک جای دیگه درست کنین و این سنگر و حفظ کنین. با اون مزخرفات شماره ی 5 موافقم. حال بهمزن… خوشگلترین زن دنیا همین 2 سال پیش ازدواج کرد با بهترین مرد جهان

  5. ابیا :گفت

    masalan bya az in mozo shoro konim ke dost dashtan ye bod dare ya binahat bod?yani dost dashtan madar o farzand o hamsar farghi nadareh?ya fargh dare?chera o chegoneh!adat chi misheh!aya eshghe bi bod tak bod faramosh misheh?tofan zehni ke kardim badesh shoro konim be dalil ba manba dadan.masalan eshghe molana be shams che farghi moghazelat hafez dare?kholase kare ghashangy dar myad
    ———————–
    هستم!

پاسخی بگذارید

