من و تنهایی- بیست

بعد از کامنتی که زاده کویر روی یکی از پست‌های قدیمی وبلاگ نوشت، رفتم و سری زدم به عکس‌های بعد از تولد آیدا. یادم آمد که پارسال طرحی داشتم برای درست کردن یک ویدیو به مناسبت تولد یک سالگی‌اش که موسیقی مناسب پیدا کردیم و عکس‌ها را هم مامان آیدا انتخاب کرد؛ ولی بر اثر یک اشتباه پوشه عکس‌های منتخب پاک شد. البته اصل عکس‌ها هست. یک ویدیو کوتاه هم پیدا کردم که مربوط به دو-سه روز بعد از تولد آیدا است. مریم هنوز بیمارستان بود و با ویلچر رفته پیش آیدا و بغلش کرده. آپلودش کردم روی یوتیوب. امیدوارم با توجه به وضعیت اینترنت ایران، قابل مشاهده باشد.

گل‌کو و منزل هم درخواست عکس داشتند که به روی چشم. عکس اول و وسط و آخر از همان مجموعه منتخب و یک عکس جدید از آیدا را می‌گذارم اینجا با این توضیح و قول که در اولین فرصت –احتمالن دو ماه آینده- روی هر عکس یک جمله می‌نویسم و یک اسلایدشوی قشنگ درست می‌کنم به اسم «تولد تا تولد». از تولد آیدا تا جشن تولد مامان آیدا! اگر خیلی عجله دارید از این آلبوم پیکاسا ببینید.

این نوشته در من و تنهایی, ویدیو و عکس ارسال شده و با برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

5 پاسخ برای من و تنهایی- بیست

  1. هادی (صابوناتی) :گفت

    ازعکسای ایدا کوچولو درایران (استهبان) هم تو اسلاید شوی احتمالیت استفاده کن خیلی باحال میشه .(البته فضولیه ).
    ازترس روح اله (تنهایی نوزده) خداحافظ
    باعکس خویش خاطره عمر گفتمی
    گفتا هرآنکه هست زغم در امان کجاست ؟

  2. هادی (صابوناتی) :گفت

    راستی چندتا من و تنهایی مونده ؟
    ——————
    ده تا دیگه. روحی هم شوخی کرده بود تو کامنت قبلی.

  3. نسیم :گفت

    ای جان دلم! خاله من دلم برات تنگ شده! تو چه فسقلی نانازی بودی البته هنوزم هستی.
    با تشکر از بابای آیدا.

  4. آرزو :گفت

    با دیدن عکسهای آیدا خانم یاد یک خاطره افتادم، به نقل از یکی از اساتید.
    ایشون موقعی که دخترشون به دنیا می آد (تو لندن) کلی ناراحت میشن و به همین خاطر فردا صبح خانمی از مرکز مشاوره تشریف می برن در منزل استاد که شما نیاز به معالجه دارید و ……
    از این استاد محترم پرسیدم واقعاً خوشحال نشدید؟ چرا؟ جواب جالبی دادند که: آخه حالا ما اینهمه زحمتشو می کشیم آخرش میره عاشق یک گردن کلفت (راوی: با پوزش از آقایون محترم) میشه و بدبختیاش میشه مال ما!!!

  5. آیدا :گفت

    اخی. آیدا کوچولو🙂
    ولی آیداها همه شبیه هم هستن هاا

پاسخی بگذارید

