اعتراف

گاهی اینجا هم می نویسم. بیشتر برای تقویت زبان. خیلی جدی نگیرید. ایرادهای نگارشی را البته اگر تذکر دهید که خیلی خوبید!

پ.ن. کسی خبر دارد این فیل-ترینگ وردپرس برطرف می شود یا نه؟

این نوشته در روزانه ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

4 پاسخ برای اعتراف

  1. ناشناس :گفت

    بابا دوگانه نویس، بابا هیبریدی, بابا دو سویه ….😉

  2. بابا دوگانه نویس، بابا هیبریدی, بابا دو سویه ….😉
    ————-
    مخلصیم!

  3. ریحانه :گفت

    سلام.من بالاخره موفق به رویت وبلاگ شما شدم.البته فیلتر شده وبلاگتون.خوب دیگه خودتون میدونید که چطوری دارم میبینم.راستی من بی اجازه شما وبلاگ شما و مامان ایدا رو لینک کردم چون اون موقع نمیتونستم ازتون برای لینک شدن اجازه بگیرم.حالا اجازه گرفتم.اجازه آقا؟
    ———————
    اجازه نمی خواد اصلن. اینجا متعلق به همه اس!

  4. احسان جان چون تو وبلاگهای دیگه ات نتونستم نظر بدم این جا می نویسم: proposition ها عالی بودند!
    وبلاگ «استفاده از کامپیوتر در حل مسائل فیزیکی» خیلی خدا بود. اگه می تونی بیشتر بنویس اونجا.
    ——————-
    جدی نمیشه اونجا نظر داد؟ باید درستش کنم. از اون یکی وبلاگه نگو که دلم کباب میشه. کلی مطلب خوب دارم ولی وقت و کالیبر تنظیم و تایپش نیست.

پاسخی بگذارید

