بدون شرح

قضاوت نکنید. قضاوت نکنید. قضاوت نکنید. قضاوت نکنید. قضاوت نکنید.

بشنوید. بشنوید. بشنوید. بشنوید. بشنوید. حرف‌های دیگران را.

شما عقل کل نیستید. شما عقل کل نیستید. شما عقل کل نیستید. شما عقل کل نیستید.

هیچ کس عقل کل نیست. هیچ کس عقل کل نیست. هیچ کس عقل کل نیست. هیچ کس عقل کل نیست.

هیچ دلیلی برای همه احمقانه نیست. هیچ دلیلی برای همه احمقانه نیست. هیچ دلیلی برای همه احمقانه نیست. حتی اگر برای شما باشد. حتی اگر عجیب باشد.

عادت نکنید مگر اینکه از عادتتان خوشتان بیاید. باز هم عادت نکنید. فقط خوشتان بیاید.

فحش بدهید به زمین و زمان. به آدم -بی‌جنبه- فحش ندهید.

کتاب بخوانید. کتاب بخوانید. کتاب بخوانید. کتاب بخوانید. کتاب بخوانید. کتاب بخوانید. کتاب بخوانید. کتاب بخوانید. کتاب بخوانید… برای نوشته‌شدن کتابی که شما در یک روز می‌خوانید، حداقل یک آدم به قا رفته است.

شما مرکز دنیا نیستید. شما مرکز دنیا نیستید. شما مرکز دنیا نیستید. همه مرکز دنیا هستند.

عدالت. عدالت. عدالت. عدالت. همه سرِ کارید!

وابستگی. وابستگی. وابستگی. وابستگی. راه فراری ازش نیست حتی برای شما دوست عزیز.

آدم مستقل. آدم مستقل. آدم مستقل. بی‌خود می‌گویند.

واضح حرف بزنید.

خیال. خیال. خیال. خیال. خیال. خیال. ببافید تا می‌توانید. سهم‌تان از دنیاست.

سکوت. سکوت. سکوت. سکوت. هدیه بدهید به وقتش. همیشه.

نگاهی و جرقه‌ای و عشق و یک عمر خوشی. دروغ قشنگی که باورش شیرین است.

دیدن و گفتن و شنیدن و گشتن و گذشت و تحمل‌کردن و تحمل‌شدن و خوبی و بدی. یک عمر. روزی برق نگاهی. دست گرمی. واقعیت محتومی که پذیرفتنش سخت است.

بیاندیشید. بیاندیشید. بیاندیشید. بیاندیشید. بیاندیشید. دوباره بیاندیشید.

کار. کار. کار.

پی‌نوشت- هرکس فکرکند این‌ها را با کپی-پیست نوشته‌ام خر است!

پی‌نوشت ۲- تا شب می‌توانستم بنویسم برایتان توی این حالی که هستم. ولی باید کار کنم.

 

این نوشته در آقای عقل کل, برای آیدا, شاید بدیهی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

3 پاسخ برای بدون شرح

  1. کویری :گفت

    من خرنیستم.من خرنیستم.من خرنیستم.من خرنیستم.من خرنیستم.

  2. ابيا :گفت

    خوش بگذره شب يلدا

  3. علی بنی :گفت

    خوشبحالت
    حس خوبیه
    وقتی این حال را داری اگرچه دنبال خالی کردن و رهایی از این حس باشی ولی بعد از مدتی دلت براش تنگ می شه
    زندگی زیباست با همه ی این دوز و کلک هاش
    من می ترسم و نمی دانم تو هم می ترسی از اینکه بمانی
    حرکت نکنی
    سفر نکنی
    بمانی و بمای
    تا » فسیل » شوی
    فسیل شدن با غباری از جهل
    از مرگ درد ناکتر است
    من می ترسم از فسیل شدن
    پس کار کلیدی برای رهایی از این ترس است
    نه؟
    —–
    من الان وقت ندارم یعنی کلاسم داره شروع میشه و الا از اینه » ی عرب الان کنارم با دوستش حرف می زنه چقد قشنگه «

پاسخی بگذارید

