ددلاین

باور کنید این ددلاین‌ها کمر بابای آیدا را شکسته است! امشب اگر آیدا اجازه داد، می‌نویسم.

پی‌نوشت: اجازه نداد.

این نوشته در روزانه ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

7 پاسخ برای ددلاین

  1. reza :گفت

    سلام كاكا.اخيرا به سايت98iaسر زدي.اي چيزو كه مال آموزش زبان هس به درد ميخوره؟تو سايتم يي داستاني كه البته مال خودم نيس نوشتم.البته خودش هم داستان نبود كه من تبديلش كردم به نوشته.چند روز پيش هم مؤسسه نويد ولش كردم رفتم مؤسسه بهار.معلم هاي نويد انگليسي حرف نميزدن.تعيين سطح دادم افتيدمsec4.معلمومو تو انجمن داستان نويسي هس ام ميشناسه.همش انگليسي حرف ميزنه كه منم همي ماخواسم.
    همي فقط ماخواسم مينيم اي كه مال آموزش زبان هس به درد مي خوره يا نه(سايت98ia)؟
    ———————
    سلام کاکا. بعضی از نرم افزاراش بد نیس. مثلن رزتا استون مریم اینجا استفاده میکنه تو یاد گرفتن هلندی. ولی خیلیاش سرکاریه مث آموزش انگلیسی در خواب! به نظر من اگر بوتونی کتاب داستان انگلیسی -از اینا که ساده شده هس- بوخونی و فیلم با زیرنویس نگاه کنی خیلی بیشتر یاد میگیری. داستانت خوندم. قشنگ و روان بود. داستانای قبلیم که نوشته بودی بذار تا وبلاگت اینجا معرفی کنم.

  2. مخ :گفت

    بابا وقت خواندم نداری؟

  3. Zahra :گفت

    الهی! اشکاکی نداره. بابا مال آیدا است دیگه نه مال بلاگ.

  4. Zahra :گفت

    منظور اشکال بود:ي

  5. madi :گفت

    ok we are waiting

  6. علی بنی :گفت

    زرشک

  7. علی بنی :گفت

    فکر کنم زمان امتحانها جهانیه
    همه امتحان دارند
    نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

پاسخی بگذارید

