پاسخی به پست قبل

این کامنت احسان است در پاسخ به پست قبلی که موضوع را روشن می‌کند و البته قضاوت غلط بابای آیدا را نشان می‌دهد که البته بایستی با یک عذرخواهی حضوری همراه شود. در اولین فرصت.

سلام احسان

سال خوبی برای شماو آیدا کوچولو آرزو می کنم.
راستش اون کسی که به هانس گفت احمق فلیپ بود نه بنیامین ( مو بلنده) که من باهاش حرف زده بودم. بنیامین واقعا با انصافه. من اسم فلیپ رو اون شب نگفتم چون همونجا کنار پوستر هاایستاده بود. من هیچ قضاوتی در مورد حرف های شما و اون ها نکردم. دفاع هم نکردم چون راجع به این مسئله دیدی ندارم. احمق خطاب کردن به مرد نازنینی مثل هانس منو ناراحت کرد به این دلیل بود که حرفاشونو به تو منتقل کردم. اگر کار من اشتباه بوده عذر خواهی. من هم ادمی هستم پراز اشکال و عیب . این یه حقیقته و تو راست میگی.
مواظب خودت باش و ایدا ی نازتو از طرف من ببوس
Ehsan

این نوشته در روزانه ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

2 پاسخ برای پاسخی به پست قبل

  1. احسان :گفت

    سلام دوست نازنین من
    نیازی به عذرخواهی نیست من واقعا انسان پر از ایرادی هستم ممنون که به من ابراداتم رو متذکر میشی دوست واقعی شما هستی و من پر از خطا. متشکر که نوشته ی منو خواندی. سال خیلی خوبی داشته باشی.
    ارادتمند احسان
    ———————————
    سلام احسان جان
    بازم باید بگم که اینجا هیچ بحث شخصی مطرح نبود. مطرح کردن ایرادی بود که در همه ما هست.

  2. علی بنی :گفت

    لام دکتر بعد از یک ماه اومدم اینجا
    سال نو مبارک اگر چه بقول استاد علی عید رفته لاطان

پاسخی بگذارید

