باد آمد و بوی عنبر آورد

ممنون استاد.

این نوشته در خاطرات بابای آیدا ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

8 پاسخ برای باد آمد و بوی عنبر آورد

  1. Zahra :گفت

    Besiar besiar tabrik migam…shad bashid hamishe:-)
    —————–
    مرسی. البته پایان‌نامه من نیست. پایان‌نامه استاد بنی هست که امروز با پست رسید. منم هیجان زده شدم گذاشتمش اینجا.

  2. خواهش می کنم، قابل شما را نداشت!

  3. پری :گفت

    تبریک به استاد بنی پس!
    کی میشه به خودتون تبریک بگیم بابت پایان نامه ؟

    بی صبرانه منتظر پست جدید بودم ، بیشتر بنویسید برایمان !
    ——————–
    امیدوارم بهار آینده دفاع کنم. پست جدید هم حتمن در اولین فرصت!

  4. ابيا :گفت

    مبارك استاد بني عزيز

  5. یک بنی :گفت

    به پری و ابیا:
    خیلی ممنون!

  6. هادي :گفت

    سلام استاد
    اين استاد همون علي آقاي نادري بني اگه هستش از طرف ما بهش تبريك بگيد حتما». خيلي مطلباشو دوست دارم وجزء دوستان نديده من به حساب مياد.
    فال حافظ : فلك به مردم نادان دهد زمام مراد
    تو اهل فضلي و دانش همين گناهت بس
    ——————-
    سلام. همون استاد بنی خودمونه. به روی چشم.

  7. علی بنی :گفت

    اللهم صل علی محمد و آل محمد
    بسلامتی و دل خوش ، همشهریه عزیز من

  8. علی بنی :گفت

    امشب شب قدره
    انشاالله خدا برای همه پروژه های خوب تصویب کنه

پاسخی بگذارید

