Propositions

بعدن سر فرصت توضیح می‌دهم که جریان چیست و تکمیلش می‌کنم. در این حد بگویم که تا آخر دوره دکتری حداقل ده نوشته اینطوری باید بنویسم. البته که بعدی‌ها را تایپ می‌کنم و نیازی نیست به تلاش برای خواندن دست‌خط بابای آیدا.

این نوشته در آقای عقل کل ارسال شده و با برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

1 پاسخ برای Propositions

  1. هر چند درگیر خواندن بودم برای مدت طولانی ای اما چسبید، من کلا با چرکنویس خیلی حال می کنم. الان هم موندم درفت هامو چیکارشون کنم اگه بخوام از آلمان برم ….
    ——————
    اسکن کن با خودت ببر علی جان. منم اینو با bamboo pen tablet نوشتم روی کامپیوتر. حسش مثل حس کاغذ نیست ولی عادت می‌کنی.

پاسخی بگذارید

