بهانه‌هایی برای زندگی

۱- صبح، چشمم را که باز کردم، دیدم آیدا بیدار کنارم دراز کشیده انگشت شست دست راستش را می‌مکد و با دست چپش صورتم را نوازش می‌کند.

۲- سرش را گذاشته روی بازویم. دارم برایش قصه‌ی آیدا کوچولو را تعریف می‌کنم. داستان تولد خودش. یک جای داستان ژن موعظه کردنم غلبه می‌کند و شروع می‌کنم که «آره بابا. بوسیدن خیلی خوبه. همه‌ی آدمایی که همدیگه رو دوست دارن، خیلی باید همدیگه رو ببوسن. مثل من و مامان که دوست داریم و همیشه بوس‌ت می‌کنیم». با دقت گوش می‌کند. حرفم که تمام شد دو دستی صورتم را می‌گیرد می‌کشد طرف خودش و دوبار محکم و آب‌دار ماچم می‌کند!

این نوشته در بهانه‌هایی برای زندگی, برای آیدا ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

پاسخی بگذارید

