بحران هویت

دختر بچه آلمانی توی پارک از آیدا پرسیده تو کجایی هستی؟ این چه زبونیه که حرف می‌زنی؟ آیدا به هلندی جواب داده: من ایرانیم. دارم فارسی صحبت می‌کنم.

این نوشته در من و تناقض, برای آیدا ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

3 پاسخ برای بحران هویت

  1. Nasim :گفت

    hala chera bohran hoviat? man boodam kolly be in ghazie eftekhar mikardam ke che dokhtar bahoosh va internationali daram😉

  2. Ehsan :گفت

    البته بابا همیشه به دختر افتخار می‌کنه. ولی یک سردرگمی خاصی توی رفتارهای آیدا هست به خصوص وقتی توی شرایط جدید قرار می‌گیره. فکر کنم برای خودشم سخته.

  3. ناشناس :گفت

    حکایت غریبی ست.

پاسخی بگذارید

